Gott Nytt år!

Äntligen 2013 som jag har längtat, ett nytt år, nya chanser, nya möjligheter och man kan börja om på nytt! 2012 har verkligen inte varit mitt år, men det finns saker jag inte glömmer ändå, flytten, Turkiet och Sally. Sally vår underbara hund, människans bästa vän helt klart. Får mig alltid att le.
Nyårsafton firades med familjen, mys, fin middag och spel. Ett bra slut på 2012 och en bra början på 2013.
Nu ser man fram mot 2013, London, Grekland,kanske Norge, fyller 15 åh vad jag har längtat!
Gott Nytt år!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ttildamaria.blogg.se

Den här bloggen drivs av Tilda Magnusson, 14 år. Bloggen kommer handla b.la om min vardag. Hoppas du gillar det jag skriver och stannar kvar, kramis.

RSS 2.0