Toppen-helg!

Denna helg har varit toppen, jag har ju följt med Johanna till hennes stuga i Härjedalen. Vi åkte skoter, och tolka med typ en madrass, vi var ute och åkte pulka, spelade spel och bara umgicks. Alltså en super mysig helg! När vi åkte dit i fredags tog jag och Johanna tåget sen bussen till Sveg och där stannade vi och badade, på badet såg vi en "kändis" eller vi såg, stig som spelar pappan i julkalendern 2012. Hur grymt var inte det liksom? Vi tyckte ju det var lite häftigt, sen åkte vi till stugan.
Här kommer lite bilder från helgen, kramis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ttildamaria.blogg.se

Den här bloggen drivs av Tilda Magnusson, 14 år. Bloggen kommer handla b.la om min vardag. Hoppas du gillar det jag skriver och stannar kvar, kramis.

RSS 2.0